Mä sain digikameran synttärilahjaksi!! Se on tosi hieno!! Nyt tukin verkkokalvojanne kuvilla alituiseen, buhaha.

Syndet olikin yllättäen aika mukavat. En ole koskaan niistä juuri perustanut, syystä että ei niitä kukaan muukaan noteerannut. Jotenkin kummasti eilen tuli onnittelusoittoja ja teksti- ja mese- ja foorumiviestejä. Ei tuon pitäisi niin ihmeellinen asia olla mutta kyllä se mulle on! Kiitos kaikille.

Ukkeli oli tehnyt kakun jota se itse koko ajan mollasi, mutta mä olin suurin piirtein tippa linssissä. "Joku teki mulle kakkua, ihan vaan mulle!" Lisäksi sain pöllittyjen sienien tilalle muutaman tatin ja ihania pikku kanttarelleja, ja tehtiin sitten eilen slow-foodina sienipiiras. Siihen tuli pekonia, uutta sipulia, sienet, kunnon voipohja ja kirsikkatomaatteja. Piiraasta on tänään lounasaikaan muisto vaan, veikkaan. Vieläkin on ähky.

Poiru haukkuu nykyään kaikelle vastaantulijalle. Huoh. Nyt saa tämä laiskispaiskisteleminen riittää, koulutus saa tóden teolla alkaa.