Lisää SV-korvausta tulossa työnantajalle, mikäli kaikki menee toiveen mukaan. Joka toisen päivän nukun, joka toisen horrostan. Ja tekee hyvää, voi miten hyvää tekeekään. Olen ihan tietoisesti ollut menemättä Saareen kun en kuitenkaan osaisi siellä olla asianmukaisen rauhassa.

Kissantassut lähti tänään Ukkilaan kyläilemään viikonlopuksi. Voi että. Kyllähän minä olen tajunnut jo aiemminkin että ne jonkilaiset Lapsi Lightit on, mutta nyt vasta ihan selvästi. Plussapuolella se että voi pitää parvekkeen ovea auki kun on Kuuma.

Poirula nuolaisi tänään nuorempaa ronttia naamasta. Rontti jäi tassu pystyssä ihmettelemään että "häh, mä meinasin antaa sille pataan mutta se nuolaisi mua naamasta. Häh?" Vanhempi rontti yritti painia Poirun kanssa, se oli aika hassun näköistä.

Pitsinvirkkuu on sopivan kuormittavaa puuhaa näin väsyneelle. Taidan painua pötkölleni.