Edelleen kipeä Salli on menossa töihin. Eilinen oli vaan jotenkin niin helvettiä - mielettömän kuuma, kipeä ja ahdistava päivä. Monessakin mielessä. Pureskelin ihmisiä ja eläimiä ja itsesääli siitä sai aikaan vain lisää puraisuja.

No se meemi että saisin ajan potkimaan pikku jaloillaan kunnes se menee taivaan kultaiseen yömajaan.
Grezen haastoi, mä en jaksa nyt henkkoht haasteita väännellä.  Menkööt haasteet taivahan tuuliin pisaratartuntana. Mutta linkittäkää, jooko, jos innostuitte?

1) Olen löytökissain henkinen sukulainen. Silitä liikaa niin puren. Luottamus syntyy ajan kanssa mutta voi pojat kuinka pitkän.

2) Mikä epäsiisteys? Tykkään kyllä siististä huushollista mutta maissa olen liian flegu. Saaressa siivoaminenkin joten kuten onnistuu.

3) Seurustelen mieluumin kuolleiden sukulaisieni kanssa kun elävien.

4) Kahvinkeitto on maailman mukavinta puuhaa. En mä siitä itse kahvista niin riemastu, mutta se odotus: "kohta saan pitää tauon kaikesta!" Samoin onnea on täysi kuiva-ainekaappi.

5) Minun on täysin mahdollista upota ajatuksiini, leikkiä vapailla mielleyhtymillä ja pintautua vartin ja valovuoden päästä. Ja niitä ajatuksenrientoketjuja on hauskaa seurata taaksepäin. Ulkoa hidas, sisällä nopea. Teen myös ajatustyöni intensiivisesti.

6) Opiskelijaelämä ja suurin osa opiskelukavereistani ovat, no, eivät oikein henkisesti natsaa minun kanssani. Paljon rumemminkin olen sanonut.

7) Rakastan shoppailua, varsinkin kenkien. Manchester, shoppailijan mekka. Minulla on myös pienet sievät jalat joihin on helppo löytää skloboa.